2008. október 1., szerda

Eléggé belejöttem az idézgetésekbe az elmúlt napokban, köszönhetően annak, hogy visszaolvastam pár régi bejegyzést innen-onnan, főleg sajátok értendőek ezalatt persze... Most jön az a rész, hogy akkor ennek a dolognak mi is a mondanivalója, ha van egyáltalán?... Nincs, mások számára legalábbis biztosan: jobban tettem, hogy megszabadultam azoktól a régi-régi bejegyzésektől és más halandó szemei engedélyem nélkül már nem pásztázhatják. Jól tettem, bevallom szégyellem is őket gyerekkori naívitásom, kiforratlan stílusom (nem mintha most lenne...) és ürességük miatt, mivel ma már nekem sem sokat mondanak az akkoriban bevésett jegyzetek, nemhogy egy barátnak, ismerősnek vagy egy véletlenszerűen szemlélődő személy számára [böngésző ismeretlen]. Éppen ezért talán ez az egy 'beszúrás' lesz az, amit teljes egészében, eredeti formájában ismét publikálni fogok. Mondhatnám 'egyszer az életben'...

Megyünk SZKÁÁÁÁ :))
Programterv, avagy mi szükséges a tökéletes ska bulihoz:
  1. Sok Sör
  2. Sok Sok Sör
  3. Még Több Sör
  4. Hamisítatlan SKA Zene
  5. Szivar
  6. Francia-kártya
  7. Jó Hangulat
  8. Egyszer-Az-Életben Életérzés
  9. Egy Maroknyi Barom (Athosz, Előd, Head, Mester Úr, Zack, Goldfinger)
  10. Ribancok =x Ezt a pontot lehet kihagyom inkább, szigorúan az egyedülállóakra vonatkozik


Nem a post zsenialitásában rejlik kiváltsága, miszerint megjelenhetett itt 'civilizáltabb keretek között', hanem abban amit a többi szöveg nem nagyon hordoz magában: jelentést.
Nem lehet véletlen, hogy pont a 8-as szám alatt szerepel ez a kis üzenet a múltból [megintcsak: nem nyúltam hozzá], kiráz a hideg a gondolattól, hogy talán ez az örökkévalóságig ígymaradhat és mégjobban az, hogy nemsokkal azútán az esemény után [SKA-buli] kezdett a Banda végleg széthullani... Ismét csak megkell jegyeznem, hogy az akaratlan prekogníciónak is hatalma van - jobb lesz ha mostmár tanulok is a dologból.

Egyvalamit azonban még nem próbáltam meg.. tenni ellene.

Nincsenek megjegyzések: