2009. augusztus 13., csütörtök

Nahát szóval akkor izé itt a Mákjki sörözünk és FILMEZTÜNK és éppen POLLY IS DEAD MEGY. A gitáromat elővéve megtaláltuk a jövő egy darabját azaz... a Panama Pancakes-et. (röviden kivasalt latin-amerikaiak) Igen ha valaha megadatik nekem, az első bandám neve bizony ez lesz. Mindezt lejegyzendő egy gitárhangolás közepette drága édes kedves szeretnivaló szívem csücske Májki mucmuc pubcicus által. (viva la jsbsb) Ja egyébként Májki bandája a Cuban Necktie lesz ami egyébként már teljes mértékben jogvédett szóval elvileg fel sem használhatná azt de kurvára lázad és ezért szarik is a törvényekre ami rendben is van. Mindeközben nyelvvel tövig dugott VAGINÁKRÓL beszél és mesél nekem ami rengeteg egyéb gondolatokat fakaszt bennem. Azt hiszem a teljes úton jár az önmegvalósulás felé amit nekem is követnem kellene és bár ezt beismerem megtisztult tudatállapotomban teljes józansággal ezt képtelen vagyok kijelenteni. Az utóbbi két hónap eseményei által/miatt/okozta sérelmek tükrében. Ezennel is hálás köszönettel megköszönöm drága szeretnivaló édes cukin nevető mucmuc puncicus kompanionomnak a közreműködést és hogy mindent lejegyzett nekem még a rosszat is önmagáról miközben én diktáltam az esztelen hülyeségeim neki. (szivecske) <3 Májki


Most zárószó: Megyünk klippet forgatni. [Polly is Dead - Kincs]

Nincsenek megjegyzések: