2008. június 2., hétfő

Kirándulás? .. Kiruccanás? Inkább.

Egész jó volt, leginkább a zsírtéglák és a recordstore maradt meg bennem, afféle ép emlékként. Nem lenne rossz visszaemlékezni a részletekre,

Volt bunkerkórház és budaivár és lift és éjjeli szállás, egy hormon-és-ögó túltengéses szobatárs és féltucat félrészeg focidrukker és árkád és sugár és körtéskörtnicédék és hangrendszerünk és egy sötét szoba, egy régi programmal, rettentő kényelmetlen előadásmóddal és unalmas ülőhelyekkel. Valahogy több nemjut eszembe. Beszélgettünk és volt H.G. és páran szögeltek is. Életemben nem blicceltem ennyit villamoson. Egyáltalán nem blicceltem még ennyit. Magamra nem is mondanám, hogy blitzelő, csak a többiek akartak elfutni. Én nem sietek sehova.

Azthiszem ehhez [a bejegyéshez] én már nemtérek vissza.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem hagytam ki semmit