2008. szeptember 5., péntek

Nemcseréltem még ki a billentyűzetem... pedig megígértem, nemcsak magamnak... hanem a blognak is... nekem mindegy, neki nemannyira.

Mentségemre... kivételesen van is kedvem írni, nemmintha lenne miről - persze mikor van miről akkor egyértelmű nemtudok írni, mer' nemvagyok itt - jobb dolgom sajnos nincs.
##5 perces megszakítás##
Perpillanat ott tartok, hogy a sorok elrendezésén gondolkodom, ahelyett hogy kiutat keresnék az elmémben megülő sötétségből és nekem csak rinyálni van kedvem. Sehol senki... Mindenhol mindenki. Athosz beteg, Zack és Head holnap felpakolnak Pécsre, úgyhogy gondolom mindketten pihennek (gondolom együtt.. rohangálva.. sörtszürcsölve.. sebaj csak ne lennék kihagyva), bár nem is kerestem őket agyon, szóval kitudja lehet eljönnének velem valahova, Elődöt nem érem el, Szabi valószínűleg most alszik, mert biztos elértem volna már valamilyen úton-módon (még ha nem is keresem) és a múltkori összegyűlős Zolánál filmnézős-sörözős társaság most lászólag sehol;

Májki lehívott "A kupolához" a partra, bár oda inkább most nemmegyek.. már most túl részeg.. talán a hangján is hallatszik; én tudom.. és nemmerek lemenni hozzá.

#Felhívom Elődöt aztán pótolom a többi bejegyzést..

Nincsenek megjegyzések: